Mina favoriter

Mariam kommenterade om mina favoriter så tänkte skriva ne topp 3 lista :D


1. Gratisbio.se
Innan skulle säkert gratisbio hamna mycket längre ner eftersom man inte fick poäng för inloggningar och för att sidan i allmänhet var dåligt utformad. Men nu har Gratisbio i takt med att andra gratissidor blivit sämre så har de blivit bättre och till och med bäst. Poäng både för inloggning och aktivitet, en snyggare design och en möjlighet att kommunicera med andra som är intresserade av gratissidor.

2. Gratis5.se 
Äen om gratis5 är en nykomling har det verkligen slått igenom. De har bra system för värvning av vänner, de har vad jag har sett det största utbudet av klicklänkar på flera sidor och när man klickat på dem så dröjer det inte många dagar innan man kan klicka igen. Man får också poäng på inloggningen som man inte ser särskilt ofta numera eftersom de flesta gratissidor som haft det har tagit bort det.

3. Gratismode.se
Gratismode var precis som gratisbio innan det var svårt att tjäna poäng och det krävdes mycket poäng för att få något. Men nu har de utökat valmöjligheten erbjudanden är fortfarande lite sådär men jag tror de kommer utvecklas mer. Det finns klickannonser flera gånger i veckan och ibland varje dag.


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Vad roligt att du gjorde det :D

hoppas du får en bra dag!

2009-08-23 @ 14:04:47
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Fast jag är lite skeptisk till Gratismode. Det står i användaravtalet att om en för stor andel av poängen kommer ifrån inloggningspoäng eller besök av hemsidor så har dem rätt att neka en order och ta bort poäng. Om dem nu inte har ändrat det sedan jag tänkte skaffa ett konto där...

2009-12-29 @ 16:28:49
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hej!

Lite nyfiken på dig som har den här bloggen, jag jobbar nämligen på ett Tv-produktionsbolag, vi är i uppstarten till ett nytt Tv-program. Vore roligt om man kunde få kontakt med dig? Hör gärna av dig om du känner dig intresserad av att veta mer, [email protected]

2012-05-07 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0